sobota, 20 listopada 2010

Jak spędzacie Andrzejki?

Jakiś czas temu urządziliśmy małą ankietę dotyczącą spędzania andrzejek:

*** ankieta wygasła***

Co ciekawe, największą ilość głosów (216) w chwili obecnej posiada odpowiedź "jeszcze inaczej", dystansując znacznie pozostałe sposoby na andrzejkowy wieczór, które w sumie zebrały 170 głosów. Większość nie wybiera się na prywatkę, ani na imprezkę do knajpki, ani nawet nie decyduje się na romantyczny wieczór we dwoje.

Skoro tak to może podzielicie się swoimi oryginalnymi pomysłami na spędzenie andrzejek? Swoje odpowiedzi możecie umieścić w komentarzach. Może swoją pomysłowością umilicie czas innym. Umilicie im Andrzejki. A ankieta nadal trwa.

14 komentarzy:

Ania pisze...

Bo my mamy zorganizowaną zabawę w domu kultury :)

Antek Policmajster pisze...

A ja niestety idę do pracy ale moze chociaż nie będzie za dużo roboty...

Robert pisze...

A ja jade w góry i jak bedzie snieg to ide na narty!

Karol pisze...

Niektórzy zaczęli wcześniej :>

w gazecie napisali
"22-latek z Drawska wtargnął do jednego z lokali i zdemolował salę oraz płot. Wszystko dlatego, że znajomi nie zaprosili go na andrzejkową zabawę.
Mężczyzna najpierw przez zamknięte okno wyrzucił krzesła i stoliki a potem zaczął wyrywać przęsła płotu. Uczestnicy imprezy wezwali policję. 22-latek trafił do aresztu. Za zniszczenie mienia grozi mu do pięciu lat więzienia."

ehehehe... ciekawe jak obchodzą andrzejki w więzieniu. Może pożyczą jakiś klucz od stażnika ;)

Anonimowy pisze...

Ja wróże z rodzidzami. leje wosk a tata trzyma klucz. a siostra swieczke :)))

Anonimowy pisze...

Ja już lałam wosk w sobotę, ale to chyba nie wyszło coś, bo wyszła mi duża okragla plama. A poza tym nie mielismy dobrego klucza. mozna powtarzac wrozbe, czy taka juz nie dziala?

Anonimowy pisze...

W domu siedzę w Andrzejki.

Anonimowy pisze...

to dzisiaj przecież. ale dziadek mróz przyszedł.

Anonimowy pisze...

ja andrzejki obchodzę tylko w szkole bo moja mama i tata ich nie obchodzą

Anonimowy pisze...

hehe

Lena Goldie pisze...

ja organizuje w szkole imprezke ;D

Anonimowy pisze...

Patrząc na tę ankietkę to najwięcej osób spędza Andrzejki w "inny sposób". Ale jaki to jest ten inny sposób? Może ktoś napisze tutaj...

Alka pisze...

No ja też jestem ciekawa. W sumie to już niedługo, dawajcie jakieś fajne pomysły na Andrzejki!!!

Anka pisze...

No my jedziemy w góry chyba ale pospacerować raczej, więc zależy czy będzie pogoda czy nie. A jak się uda, to na miejscu będziemy mieli fajną organizację

Pogoda na Andrzeja

Poniżej prezentujemy zbiór najpopularniejszych ludowych porzekadeł i przepowiedni pogodowych związanych z datą 30.XI. Gdy się święty Andrz...